8 dagar kvar.

 Nu är det BARA 8 dagar kvar tills jag åker till skotland. Så jag tänkte, eftersom jag endå inte tänker på något annat än resan så kan jag kanske skriva lite om vad vi ska göra.



Så vi åker alltså på onsdag klockan 4 på morgonen. Vi kommer åka från Skavsta till London och från London till Glasgow.

Vi kommer åka till hotellet och mysa och gå på skattjakt.


  • På torsdag ska vi dansa 10 till 16.00 med y-dance. Vi kommer att dansa med Andy Hewitt
  • Fredag dansa 10 till 16.00 men Sarah Stuart och Anna Kenrick.
  • Lördag dansa 10 till 16.00. och kvällen kommer vi sätta upp en produktion som vi har jobbat med under dessa dagar.
  • Söndag kommer vi åka till Dundee.
  • Måndag, tisdag kommer vi att dansa med Dundee college från 10 till 16.00
  • Onsdag kommer vi att göra audition till skolan.
  • På torsdag åker vi hem.

Nu när jag ser de så ser det jätte tråkigt, men det kommer att bli jätte kul, vi ska gå ut och dansa och äta god mat. Men de gäller ju att man ger allt. Man vill ju inte vara sjuk direkt. Men det kommer jag inte. Aldrig!

Kommer att kunna förklara allt sen vad jag har gjort.


Igår så somnade jag klockan 18.00. Jag var helt slut. Jag blir alltid jätte trött efter lov.

Men nu är jag jätte pigg och är mig själv igen. Men det är en liten tråkig sak. Mina satans benhinnor. Jag har inte haft ont i dom sen september. Och NU känner jag i båda igen, och de är för den där jävla floorbarren (det är när man ligger på golvet och gör balett övningar och massa andra saker). Bara måste vara den, för de finns en övning som är så sjukt jobbig för just benhinnorna, och de är när man gör grand batma, på golvet då. Näe fyfan. Men förhoppningsvis så är det borta i morgon.


Jag borde plugga matte, men när väl sitter och verkligen försöker, så kan jag inte. Jag är totalt värdelös. Men jag ska fortsätta att försöka.


Bye!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback