Dansföreställning



Idag har jag tillbringat hela min dag på nya munken. Eftersom att jag har varit borta i skottland så har jag missat en hel del. Men stod igår och nötte så de skulle sitta. Det är Streetjazz som jag dansar. Kan väll säga att Street inte är min grej, så kände mig sjukt obekväm vid alla Street grupper. Inte de att dom är dåliga, tvärtom, dom dansar bara en stil som jag inte behärskar så jätte bra. Tur att jag dansade i streetjazz gruppen iaf.  Ska jag vara ärlig så tyckte att det gick ganska dåligt, kanske för har missat en massa, men endå , kan göra MYCKET bättre än vad jag gjorde idag. Men det gör inget att det gick dåligt, ingen som var där och kollade på mig:P så det var skönt..


Igår jobbade jag från klockan 4 till 8. Och dom timmarna kändes som en evighet. Sen åkte jag till Ryd och träffa lillen. Vi åt massa räkor och kräftor och myste hela kvällen.

Och ikväll blir det också mys med lillen.<333


Imorgon blir det jobb igen. Känns väldigt tungt, men man måste ju spara till Spanien <3

LÄNGTAR sjukt mycket..


Nej nu ska jag dra mig! :)

Peas out/ Magdalena Qimage9
hahaha jag och robbi leker  ett par i skottland:D haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback