min darling är hemma

Idag har jag äntligen träffat min pärla. KRISTIN ÄR ÄNTLIGEN HEMMA!!! Åå så skönt det känns, tycker om dig så mycket pullan;D


Min morgon började men att jag försov mig. Jag skulle vakna kl halv 7 för jag skulle upp och dansa innan skolan. Måste koreografera till temat. Men självklart så försov jag mig. Så jag får kliva upp i morgon bitti och dansa istället. Men just nu så känns det inte kul att koreografera. För när jag har gjort dansen har jag tänkt på in viss känsla som jag hade inom mig för en viss person. En känsla som jag inte kan förklara, men den känns så lätt ha inom mig. Men eftersom allt har gått så fort, och allt det lätta är som bortblåst så känns det jobbigt att koreografera. Fan!!


Skriver i morgon hur det gick, för nu ska jag sova!


Peas/Magdalena Q


Kommentarer
Postat av: Lilliiss

hihi så søt :) jag træffade æntligen dig hihi så underbart var det ! i helgen då ska vi ha mysigt min pærla :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback