sjuk

 Självklart ska  man bli sjuk.
 Kände redan igår att den var på väg:S . men men, finns inte så mycket att göra åt saken. Så jag var hemma idag ifrån skolan. Och är det någonting jag hatar så är det att vara ifrån skolan. Man missar ju alltid en massa och det blir jobbigt att komma i kapp.

Men det är bestämt nu i alla fall. Jag ska hem i morgon! Så skönt:D .Att få träffa min älskade mamma som jag har saknat väldigt mycket. Haha och jag hade inte berättat för henne att jag hade tappat bort mitt pass när jag var i skottland(hon läste min blogg) . För jag visste ju vad hon skulle säga -" men snälla Magdalena, kan du inte hålla reda på en enda liten sak och blablabla" . Men jag tyckte ju själv att det var klantigt så de var väll därför jag valde att inte säga nått.

Sen saknar man ju självklart Pappsen också! Och Emilia, min ögonsten. Så det ska bli så skönt och komma hem.



Nu ska jag ta och packa lite:) hörstaa hujj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback