Bollnäs

Om en timme väntar 6 timmars tåg resa.  Det blir att äta chockladbollar, och annat gott som jag tänkte gå och köpa. När jag kommer  hem ska ja gå direkt till donna och  klippa mig :). får se hur de blir, men tror inte de kommer bli någon ultra make over, men kanske ;)

Sitter just nu med klassen och fördiver tiden men låtar från idol.
favoriten är ju :

jag gick till stranden, skulle köpa coca cola, åh jag blev full på min coca cola, jo jag blev full på min coca cola, den jävlen hade lurat mej, den jävlen hade lurat mej, åh jag gick ju till stranden skulle köpa coca cola, åh jag blev full på min coca cola, blev full på min coca cola, jo jag blev full på min jävla cola, den jävlen hade lurat mej ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback