Det Kliar I Mig


Idag gick jag på en dansföreställning på saga teatern. Eller dans TEATER kanske passar bättre in. Companiet hette iaf Crows och föreställningen hette Just in time. Och jag tänker vara ärlig, Den var fruktansvärt dålig. Den var ungefär 1 timme lång och jag såg DANS  max 5 min. Resten av tiden så lekte hon med en overhead apparat som sedan syntes på en stor vit duk. Hon gjorde olika färger med ljuset, sate dit dockor, gjorde en slidöppning av ett papper, aa you name it!!

Jag satt och funderade hon den där människan ( koreografen Marika) tänker när hon gör sina danser. För dom jag har sätt är seriöst ko blaja. Hon utgår ju alltid från improvisation.  Förstår inte grejen.  Verkligen inte.

Eftersom jag och Robert är Koreografer på projektarbetet så kan ja garantera att ni inte kommer få dansa men någon overhead apparat


Nu kliar det inte i mig längre..


Kommentarer
Postat av: lou

Alltså, haha det var verkligen bedrövligt. Många i min klass somnade & jag själv kunde inte hålla mig för skratt. Speciellt inte när hon tog på sig den vita konstiga dräkten och kröp under over-headen. Så roligt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback