Föräldrar på besök

  



Idag blev de familjbesök i våran mysiga 3:a. dock så var det inte min familj som kom på besök :/ utan Karins.

Och de betyder ju att vi fick panik diska och plocka grejer. Fick klara upplysningar vad jag skulle göra. Cidern i kylen som vi köpte på ica precis när vi flytta in i lägenheten skulle bort. Det är ju trots allt 2.25 % alkohol i den. Sen var det Fimp burken som vi hade på balkongen. Den satte jag dit för jag har vänner som röker. Inte jag eller Karin. Men den fick vi stress slänga över balkongen för dom kom precis när vi skulle gå ut till sophuset och slänga den. så fick gå och plocka upp den lite senare.. Men igentligen så skulle man ju bara kunna säga sanningen, - det är inte vi som röker.

Och ja vi har druckit 2.25. Men hallå, du måste dricka 50 stucken och kissa 60 gånger innan du över huvudtaget känner sig berusad. Och det var bara i 2 i kylen.


 

Men allas föräldrar är ju olika. Men det var lite roligt att stress gömma saker.

Nu åkte dom till Tornby och skulle köpa massa mat och antagligen shoppa.


Och jag fick hem längtan. Vill att min familj ska komma till mig. Och skulle definitivt låta fimp burken vara ute på balkongen, eftersom dom vet att jag inte röker. Näääää nu vill ja att dom ska komma, eller jag åker hem. Nått.





Kommentarer
Postat av: Kusiv vintamin

Våra familjer är ju klart bäst ;)

2008-09-20 @ 18:40:22
Postat av: mami

saknar dig också, tycker att det är dags att du kommer hem..eller hur..det måste vi fixa..pussar

2008-09-21 @ 07:28:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback