Knepiga blogg



Har försökt och skriva I bloggen hela veckan. Men sorgligt nog så har det inte funkat.


Veckan har varit en tortyr. T.ex. I tisdags: på morgonen började vi med Jazz med våran nya lärare yolanda. Och på hennes lektioner är de inge såsande, nej det är hårt och gör man inte som hon hade tänk sig får man ett nedstämt - Magdalena, COME ON!!!

Sedan hade vi balett, och även där med Yolanda. Mina ben var slakt.  Sen var det lunch time.

Och tro inte att träning var slut efter de, nej nej, utan nu var det dags för idrott. Springa 5 km.

Efter om tre pass var jag, och resten av klassen död.  Back to School!


Just nu vill jag bara få min lön. Vill så gärna göra ordning i min lägenhet. Kommer att lägga in bilder på den när allt är klart.

Igår gick dammsugaren sönder. Så nu har man ingen sån heller. Typiskt. Oflyt, ja.


It Feels like a dream..♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback