Lunarstorm.

Jag satt här i min ensamhet och kom på att jag har skrivigt MASSA "blogg" inlägg på Lunarstorm. och har suttit i ungefär en timme och bara garvat .  Min stavning är inte det bästa just nu. men då var den bedrövlig. och skrev en massa klockrena saker. om lärare och grejer.
 kolla på ett inlägg när jg hade skrivigt om gustav ( en nära vän i BOllnäs ) att ha var snäll för jag fick vara med på hans press. och de roligaste var hans namn, PRUPPMAN . hahah tyckte de var bästa namnet för att beskriva gurkis ;) hahaha.

Tänkte lägga in ett inlägg som ja skrev i nian när jag kom in preliminärt  i Linköping ...


tjenna bönder!!!

ja, kan börga med torstan,, ååh vilken vacker dag. först så va vi ju grym på hönan(?) aa sen hade vi en underbar kväll;)

men de bästa av allt, jag kom in i linköping!! jaaaaaaaaaaaaaaaaa! så skönt när jag fick brevet;P nu är ja liiiiite närmare min dröm ..  mamma blev jätte glad, hon sa att hon va stold, och de var allt ja ville;) yees.:P äntligern flytt;)  fatta om ja inte kommer lära känna nååån? heej ja heter magdalena och är mobbad. kommer säkert bli så. hah

Du och jag.. saknar dig <3




Kommentarer
Postat av: Simone

HAHAAHAHA :D:D:D:D

Postat av: Anonym

Självklart får du rösta på mig gullet :D

2008-09-24 @ 17:58:40
Postat av: simone

// simone hehe(mitt namn kom inte med.)

2008-09-24 @ 17:59:16
URL: http://simonebeunstampell.blogg.se/
Postat av: Lillen

HAHAHAHAHAHHAHH MAGDALENAA DÅÅ:D



haha fett sööt!!

2008-09-24 @ 22:22:18
URL: http://liilliiss.blogspot.com
Postat av: carrou

AHHAHHAHHA

2008-09-29 @ 23:13:54
URL: http://ccarrou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback