Noooooo

Nu har jag kommit tillbaka från skolan, och nu är det äntligen helg !!

Och idag kom Ninos till skolan. Han ska flytta :/. Känns ju ganska surt för min del. Men Hey, NINOS JOSEF SKA BÖRJA PÅ SVENSKA KUNGLIGA BALETTSKOLAN !!!!

Hur grymt är inte de? Är så stolt över dig . Vet att du har hört mycket " om ja var du skulle jag inte göra de blablabla", men om jag hade fått den chansen hade jag också tagit den. Så du gör ett bra val J .

 Nu ska jag fortsätta att städa min lägenhet.


Ninos och Robert har varit borta hela veckan och dansat för Blake McGrath. En sjukt bra dansare som har varit med sytycd. Skulle göra vad som hälst för at få dansa med honom. Men, pengarna räckte inte till. Får lära mig koreografierna genom Robban Istället.
http://www.youtube.com/watch?v=mQt90NrV3Yw

Ninos och Robert

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback