audition

Ja precis, jag skulle ju på audition i Lördags. Vi Jazz brudar dvs. Jag, Kajsa, Jessica och Karin  tyckte att det kunde vara en rolig grej. Uppvärmningen gick helt okey, sen var det dags för att ta på sig klack skorna så körde vi en koreografi. Och det måste ja säga att jag och brudarna tog hem. Sen så kommer det värsta. Skulle göra en Street koreografi. Fyfan säger jag bara, har aldrig garvat så mycket i hela mitt liv. allt jag gjorde va antingen med en pointad fot eller något annat tekniskt.så ni kan ju tänka er hur det såg ut. Så jag väntar mig inte precis att dom ska ringa mig :D haha.. jag håller mig nog till jazzen och showen, nått jag faktiskt behärskar. Men måste säga en sak, allt dansande på krogen med klack skor har gjort susen;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback