lördag!

Blev utgång med mina vänner här i Bollnäs. förfesten var hemma hos maria, underbar vän till mig. vi åt lite mat och myste innan det kom massa folk innan utgång. måste säga att det var mycket trevligare hemma hos Maria än vad det var på tranan, men men. Tack för kvällen iaf ! roligt att träffa alla vänner på samma ställe igen!


före vare som sakt mycket trevlig. på bilden ser ni mina Fina vänner , sen har vi mig som jag inte tänker lägga någon kommentar om;)





Amanda, Amanda och Maria


Haha Bästa bilden :D aja jag bjuder på den!
Du ser iaf Jag, Amanda och Emilia <3
Nu ser nu hur jag har klippt mig också (syns dåligt ja vet) pluss att det är inte så stor skillnad som jag tror
,bara de att det känns ovant !

Kommentarer
Postat av: mariiia

Mm, I lööve it som bara den ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback