Pluggis

Har varit lite off med att skriva nu när jag har varit i Bollnäs, men har haft fullt upp. Men jag lovar att jag ska skriva lite om vad ja har gjort och lägga ut lite bilder:P

Nu kom jag precis ifrån mammas dansstudio. Har varit där i några timmar och hjälp henne lite och även fått lite hjälp. Ge och ta som man brukar säga ;) verkligen jätte skönt och dansa med mammsen för de är ju henne man har lärt sig allt av.  


Nu väntar jag på Pizza som jag och resten av familjen ska äta (mumms) sedan ska jag fortsätta med mitt pluggande.


Skrev som sagt sen om hur ja haft de

Och juste! Blev ganska bra i håret, men de känns som det är kort:O? jag vet inte, ni får helt enkelt kommentera sen, PUSS så länge!!!


Mammas dans logga!!




Bilden är gammal, längtar efter pizza nu!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback