tack klassen, ni är bäst

Sorry för att jag skrivigt på länge men har ju haft fullt upp med föreställningen, centrifugalkraft! Måste tacka min underbar klass som har jobbat sjukt hårt för att få det här till den bästa föreställningen någon estetklass någonsin har gjort (så saaant)!

På torsdagen fick jag besök av Mamma som kom och kikade, vilken betydde väldigt mycket<3. Och premiären gick kanon också! Skolföreställningen på fredag gick mindre bra, men de gick inte dåligt, vi alla missade på små ställen. Självklart så gjorde vi bättre ifrån oss på kvällen som då va våran sista föreställning. Då kom min pappa och kolla och även min farmor, vilket jag inte hade en aning om att hon skulle göra. Chocken bidrog med att jag börja storgråta. Inte alls likt mig, haha men men.

Blev så glad att mina föräldrar kom enda ner till linköping för att kolla, ni är guldvärda, jag älskar er!

måste även säga att jag är nöjd med min insats som koreograf. min klass är bäst!!!

Bilder kommer snart!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback