en fullsmockad dag med shopping och trevligheter..!

idag kl 08.51 åkte jag , Emilia och 10000 andra med tåget till gävle.
det var mycket trångt och varmt. jag och milli turades om att sitta i varandras knä:)
efter en timmes tåg färd men illa luktande tanter och jobbiga fjortisar så var vi äntligen framme i Gävle..
Jag köpte : Mjukis byxor, tights, en vit linne blus aktig sak, och ett par trosor:D dom är sjukt fina, eller hur emilia:D. Jag köpte dock ingenting på rean. dålig rea iår.
när vi var klar i gävle tog vi tåget hem. där somnade vi och sov så skönt. när vi var framme gick vi in till donna för att beställa tid till mig. måste klippa mig! så det blev 2 januari. ska bli skönt att ta bort de slitna.
vi gick hem till mig så jag kunde byta om till mina nya mjukisbyxor, sedan gick vi hem till emilia och satt och pratade med hennes underbara mamma och pappa <3.

vi promenerade sedan ner till stan för att sola, vilken behövdes för min del. påväg hem köpte jag mig en stor godis påse och sitter nu här och har snart proppat i mig hela påsen, mmmmmm!

tack emilia för en underbar dag, jag älskar dig vännen!

och jag har ingen komentar om annandags derbyn, bara att det var totalt fördelöst!
image5


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback