Jul, jul, strålande jul : )

Hej.
nu har jag bestämt mig.
jag ska försöka skriva blogg så ofta jag kan.
tycker det är ett bra mål av mig, för jag är ju inte så bra att skriva, skriva om vad jag tycker och vad jag tänker. Men ska verkligen försöka.  : )

Idag har jag sittit på ett tåg hela långa dagen. När jag satt där så läste jag i en artikel om läkare utan gränser. dom hjälper länder som Fn och andra orginasioner har glömt bort. Känns faktist skönt att få läsa sont ibland. jag menar, när det knappt står nånting om den 40 åriga inebördeskonflikten i Colombia. 3.8 miljoner människor tvingas fly från sina hem så är det liksom nån där ute som försöker hjälpa. det gör mig glad . : )
 
 image3


Nu tänkte jag säga godnat. men ska FÖRSÖKA skriva så ofta jag 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback