dödtjej90

Jag är trött. Eller jag är inte trött, men mina ben, armar ,mage och rygg är död. men de är tur att man har ett badkar. Min mamma har alltid sagt: När ja dansa så la jag mig alltid i badet innan jag gick och dansa, för de är jätte skönt för musklerna blablablaa.. men hur har ju hur rätt som hälst. Igår kunde jag knappt röra mig, så la jag mig i badet och de kändes mycket bättre. Ett tag iaf.  Hos pappa har jag aldrig haft ett badkar, och vi tog bort den ganska nyligen hos mamma när vi gjorde om badrummet. sen har jag inte haft badkar när jag bodde hos Susann och Kent, och inte i Hackefors. Så nu ska jag fan bada.


"ahmen bada nu dåå"


Har fått Maddes bilder från Spanien nu. Ska få Nattis och Kajsas i morgon. Och mina egna biler ska jag också få. Kan inte lägga in dom på min dator för har ingen sladd, och min dator kan inte ta minneskort. Så Lambi fixa de åt mig:) .

Men vet inte riktigt hur jag ska göra, asså finns ju sjuk mycket roliga bilder, och filmer. Men ska jag visa dom??  Vill ju, men känns som om det är för sent. Har ju fört dagbok varje dag också..
Nu ska jag ta något och äta. ska vara i skolan kl 8.00 o morgon och ha Spanska, bara jag och Gm.



Här är jag i spanien, skriver dagbok. Helt naken..




//Magdalena Q


Kommentarer
Postat av: mamita

Vadå, bla, bla, bla??? När din mor talar delar hon med sig av sin oändliga visdom, så det så! kramenopussen mami

2008-08-28 @ 09:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback