Första dagen i skolan, och paniken är redan i halsen..




Dagen började inte bra. vaknade av att jag verkligen måste på toaletten. Men självklart har dom stängt av vattnet idag mellan 8 & 3 för att dom håller på att bygga om i andras lägenheter. roligmorgon 90.

Jag hade inga kläder at ha på mig heller då tvättstugan alltid e upptagen, nästa lediga tid e på söndag.. Försökte sminka mig också. Gick ju JÄTTE bra. Kladd överallt (och inge jävla vatten att ta bort de med).  så ska jag vara helt ärlig var jag inte pepp på att gå till skolan idag.

och när jag väl kom till skolan så kändes det jätte bra. fick träffa mina dansare igen..  Lite senare fick vi vårat schema. Mer dans,gött!!
Fick träffa våran nya dans lärare också. Och det var som jag trodde. Yolanda från holland. Hon är helt sjukt duktig. Vi hade workshop med henne i 2an.

Men det var efter vi fick schemat jag fick panik...
Imorgon ska min frågeställning om mitt projektarbete vara klart.

Vi i klassen ska tillsammans skapa en dansföreställning.  I själva projektet har alla olika roller :

Projektledare
Ekonomiansvarig
Koreograf
scenograf
ljud/ljus
Kostym&smink
Dansare
PR-marknadsföring
Manusförfattare
Dokumentatör
konstnärlig ledare



Och jag har velat fram och tillbaka hela dagen ( och igentligen hela sommaren)ska jag ta  Dansare eller Koreograf. och vad ska jag ha för frågeställning??.De är frågan. + att jag har matte som jag måste göra klart också. 

men endå känner jag : gör någonting istället för att stå och mässa . så de tänker jag göra. tänker åka till hackefors och tvätta kläder så jag kan ha på mig något i morgon..

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback