Home!




Hoppas alla har haft det bra. För det har nämligen jag haft. 17 dagar sol och bad. Kommer  skriva om allt som jag har gjort här då jag har fört lite dagbok under rean. Men jag kan lätt säga utan att överdriva att det var den bästa resan jag någonsin gjort. Mer får ni veta i morgon. Och alla bilder kommer också. I sinom tid ;) ..


Har I alla fall  fått min lägenhet nu. Så sitter just nu i min kök och äter en macka med Keso ;). Det är jätte mysigt !!Har inte fått ordning på mitt rum än dock, men ska fixa de..


Ganska meningslöst inlägg. Men grundtanken var att skriva att jag kommigt hem, jag mår bra, och att inlägg från spanien kommer;)


Nu ska jag äta upp min macka och krypa ner i sängen <3 ska ju upp till skolan imorgon. Kanske skriver något innan skolan, sådant som märks ;)


GOD NATT !!

//MagdalenaQ


Kommentarer
Postat av: Amanda Larsson

Välkommen hem! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback