äntligen lite rolig dans!!

Imorgon kommer en andty från scotland för att dansa med oss. och längtar jätte mycket, för så mycket som jag dansade med honom, och så roligt och svååårt det var har jag aldrig varit med om. så ser fram imot imorgon !

Weeho


karro läste en Liiiiten tidning:D


när vi dansade för andy, sorry för vi är helt svart klädda, men de är var det enda dom tillät.

fick massa fågelbajs på min jacka, blev så matt


Danni orkade inte gå mer pga av massa tränings verk, så prinsen robban hjälper ju gärna till;)


min audition lapp till skolan ;)
kom in !!

Kommentarer
Postat av: Christelle

Hej Magdalena!

Jag hittade hit av en slump. Vet inte om du kommer ihåg mig men när du var rätt så liten så härjade jag rätt mycket med dig och din bror Magnus!

Kände din mamma!

Har läst igenom din blogg du vackra människa! Så himla roligt att se att du drar mammsingens danseri vidare.

Hoppas det går jättejätte bra för dig i framtiden.

Om du vill får du gärna hälsa massa kramar till mamma från mig/ Christelle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback