året!

ÅRET.
Tänkte skriva kort om året som snart är slut. Vad har jag gjort i igentligen

 


Januari

Jag åkte till Stockholm till Nike conversion.

Jag testade på Flamenco.

 


Februari

Robert, Ninos, Tea och Filippa hade dans föreställning.

Jag och en person åkte snowboard.

J&M </3. Tre år.

Tappa en bit av en tand när jag dansade

Du kom in i mitt liv.


Mars

Mycket jobb och jätte mycket dans.


April

Åkte till Skotland

Kom in på Dundee college

Träffa många nya vänner!


Maj

Dansade mycket inför temaredovisningen.

Fick min förta urinvägsinfektion


Juni

Jag blev 18år

Krogen för första gången med Jessica

Åkte hem för sommarlov

Jag var ut i Bollnäs för första gången

Min farmor fyllde 75 år

Var mycket med min kusin under juni


Juli

Åkte till Stockholm

Dansade för karl & knut

Från stockholm så åkte jag till Linköping och träffade L en hel helg.

Det blev vi (a)

Åkte till Spanien<3


Augusti

Lambert fyllde 18 år

Började 3:an

Fick min lägenhet

Urinvägsinfektion 1 gång


September

Magnus 15 år

Mamma hade premiär med sin teater

Urinvägsinfektion 2 gånger


Oktober

Stockholm med klassen

Jobbade Mycket

Urinväginfektion 2 gånger


November

Nathalie blev 16 år

Hällde vårtmedel på mina brännsår

Urinvägsinfektion 2 gånger

Åkte till Stockholm med Skolan

Jobbat massa


December

Mckenzie 18 år

5 Månader<3

Urinvägsinfektion

Åkte hem till Bollnäs för första gången sedan september


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback