hata Sj

(skrev detta i söndags)

Idag skulle jag vara hemma i Bollnäs som jag inte har varit på nästan 3 Månader om de inte varit för sj som jag hatar. Hatar, hatar och åter HATAR. Kan berätta lite kort vad som har hänt: Jag åkte från Linköping vid 3 och kom inte längre än till Linghem (15 min utanför) där tåget stannade. Dom sa att dom hade fel på en "växelspak" så dom var tvungen att köra jätte sakta. Efter ett tag så stannde dom och sa att ett gods tåg hade läckt ut olja så vi skulle vänta. Redan då fatta ja att det inte fanns en chans att vi skulle få fortsätta åka. Vi fick iaf vänta i 1 och en halv timme. Sedan, som jag trodde fick vi åka tillbaka till linköping för att vänta på bussar. Men hur dom än vred och vände på det så skulle jag missa mitt tåg i Gävle (och även sissta tåget)  och dom visste inte om det skulle gå någon extra buss eftersom de bara var jag. Så jag stannade i Stockholm och sov hos min Moster Maria  och Tony <3 Jag fick god kina mat, Ett glas vin, godis, ostbågar och trockadero;) .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback