Jag fick ge mig

Trotts min envishet fick jag åka upp på sjukhuset ändå. Mamma stod inte ut längre.
 Men kan säga att det var mycket lättare i Bollnäs än vad de är i Linköping.
Fick komma in exakt 14.45( brukar få vänta minst 30 minuteri Linköping) . Fick de vanliga förklarat att de inte bra i min ålder och blabla .. sen så fick jag ta prover och gå. shoof sa det. tog ca 40 minuter. Kanon!



på hemvägen svängde vi in på Sibylla och åt hamburgare. mums.
när vi stod och väntade på maten kom det en familj in som hade åkt dit med scooter. Och då kände jag direkt att jag var i Bollnäs. För inte skulle ja se nått sånt i Tex Linköping. Haha det såg så klockrent ut!

 
Nej nu ska jag sitta och vänta på att mamma kommer hem. hon dansar Afro med team Hanna ifrån körslaget, och tv4 kommer även va där och filma så vill ju veta hur det gick:)


Kallt och mycket snö, det är Bollnäs de:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback