Skolor

Snart är det dags att välja vad jag vill göra efter gymnasiet. Och vet verkligen inte vad jag vill. eller jo, jag vet vad jag vill, jag vill så otroligt mycket. Här är bara LITE av de jag vill:

  •  Jag vill stanna i linköping och leva så som jag gör nu, dvs i min trea med underbara vänner och såklart Honom<3
  •  Jag vill till Spanien och plugga och jobba .
  • Jag vill till en dansskola i skottland ,England , Spanien ,Amsterdam, Spanien.
  • Jag vill stanna i sverige.
  • Jag vill vara i bollnäs och se min älskade lillebror växa upp.

aaa ni ser, det här är bara lite som jag vill göra.
Vad skulle du gjort?


Kommentarer
Postat av: simone

Men du magda!! gör allt på samma gång? :D

2008-12-14 @ 20:28:20
Postat av: lou

så himla svårt val. Är väldigt glad (trots att det e lite tråkigt) att jag inte har ngn speciell person som gör att jag vill stanna liksom (alltså då menar jag inte familj)

Det e ju alltid roligt att komma till nya ställen osv.. får helt enkelt följa vad magen och känslan säger :P lycka till


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback