En Lång dag på Långnäs



Idag var det dags för årets händelse i Bollnäs. BRÄNNBOLLS YRAN !

Så jag har varit nere på Långnäs Hela dagen med Adam och hans kompis lukas För att se bl.a. Mamma, Calle, Maria, Tony och Nathalie spela. Dom har döpt sitt lag till Sverige. Själv ska man vara barnvakt hela yran (fre, lör sön), vilket jag nu har varit 3:e året i rad.. Känns inte så jätte kul eftersom att jag vet att precis alla mina vänner ska ut. Men samtidigt så måste min mamma få gå ut och roa sig lite hon också. Man får se det så helt enkelt..


Nu ska jag prata från hjärtat: jaaaag vill också spela brännboll och supa mig full!!!


Nu har min kära mor haft för fest med laget hemma hos oss.. och kan ju säga att de är ju mycket stökigare när vuxna festar:D. med eftersom ja älskar min mammi såå mycket så städade jag upp allt, så när  hon kommer hem i natt så är huset som vanligt igen!!

Hujj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback