ennu en till kanon dag!

Imorse när vi vaknade var det självklart kanon vänder! jag duschade och gjorde mig i ordning för att shoppa:D.
och jag lovade mig själv att INTE köpa någonting. men självklart kunde jag inte låta bli(A).
det blev  :

En blå tröja
Ett linne (svårt och förklara hur det ser ut)
En blommig klänning.
Ett till linne
ca 7 par trosor
3 behåar
Ett par skor.

efter en låång dag på stan, så var både jag och mina föötter vad döda. men när jag var som tröttast så kom jag på att jag skulle dansa , vilket gjorde mig super pigg;)..
att dansa med karl och knut är helt fantastist roligt. Kan inte förklara. men ni som gillar Subjazz ska gå för dom ( sök även på youtube), helt sjukt bra, och jag kommer ha träningsverk i morgon.
Efter Dansen  fick jag skynda mig in till hötorget igen, där nathalie och Lena väntade på mig. vi gick på SEX AND THE CITY!! helt sjukt bra film. och lång. filmen var totalt 2timmar och 20 minuter ( men de känndes som vanlig film)

nu ligger jag sängen och är totalt slackt. vill inte ens tänka på hur ont i kroppen jag kommer ha i morgon.. men det ska kännas att man lever som min käre mor brukar säga:D.. Imorgon ska jag sola (om det blir nå sol då förstås) och förhoppningsvis bli lite brun;P
puss så länge!!
(alla bilder från resan kommer in på bloggen när jag kommigt hem)

 you belong to me <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback