..................................

Har inte fått kameran än. Så bilder kommer sen.

Just nu är jag bara trött och allmänt less. Känner mig stressad över att jag åker till Spanien snart, och innan jag åker ska allt vara fixat med lägenheten. Och än så länge är nog ingenting fixad.


Har vart hs min farmor idag och pratat i flera timmar. Om det är någon jag ser upp till så är de hon. Kvinnan är 75 år, men har bättre koll på saker än vad dom flesta har. Diskussionen vi hade idag kan jag skriva om en annan dag. Min blogg är så jävla konstig. Kan inte skriva nå långt för då funkar inget, sen så står de "sidan kan inte visas". Så funderar starkt på att ha en Hemsida eller nått man kan Blogga på, och lägga ut bilder och filmer.. Känns ju roligare än att man skriver ett långt inlägg , och så försvinner skiten ( eller inte visas)..


Ointressant inlägg , jag är medveten om det.


Kommentarer
Postat av: Nicole

Vill du ha en ny blogg layout? Håll då utkik på xoxo Design ;) :D



Nattii


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback