lyckad kväll!

kvällen igår var trevlig.. efter träningen så åkte jag hem, duscha sminka mig och stack till Jessica. där satt även Mollie och Sara och drack lite inför tranis..  runt  12 så drog vi ner.  och måste säga att det var ganska roligt:) och gjorde inte av med en enda krona!!! de är Kung de:D  Btw så var Jessica Jätte fin i håret, bilder finns på min Bilddagbok (http://magdalenaq.bilddagboken.se)


 

Måste även berätta en ganska rolig grej.
Kom fram en rolig prick till mig igår som hade sett mig på stranden ( karlslund) och han sa att han hade "kollat in mig". så snäll som jag är så stod jag snäll och försökte vara trevlig.. men idag, på karslund, så ser jag honom,
I Speedo´s ( Ni vet såna trosor som man hade på 80-talet)  kan man fortfarande köpa sådana?  iaf, när jag mollie och jessica går ner till vattnet för doppa oss så kommer han ner för att hälsa och fråga om jag hade trevligt igår osv.
När våran dag på Karslund var slut så gick jag och Jessica mot cycklarna. SJÄLVKLART så kommer han och säger :
- jag vill inte för men, skulle inte jag kunna få bjuda dig på middag?
 jag tackar fort Nej och säger jag inte är intresserad och att Jag har pojkvän.
sen så säger han :
-jaa okey, men endå??
fatta han inte att jag inte var intresserad?
vilket av ordet NEJ försod han inte?
Jag sa iaf Nej igen och sa hejdå..


                                   


Kommentarer
Postat av: hannah

fasen vad snygga vi är! ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback