Om gårdagen


Japp, igår blev det utgång. Emilia kom till mig runt 8 och vi drack lite vin och babblade om allt och ingenting.

Runt 11 så drog vi till Gurkis Häggeborg och drack lite cider och öl. Hans mamma var även hemma, och ville att JAG skulle sminka henne. Och är det nånting jag är knagglig på så är det att sminka. Men det gick faktiskt ganska bra. Lite Foundation, maskara, läppglans och lite spray i håret så var hon klar.

Efter massa struntprat cyklade vi ner till tranan där vi tog våra lakrits shott och dansade.


När vi hade som trevligast så märker ja att min telefon är borta. Bedrövad som jag var, så sprang jag runt till alla jag kände och fråga.

När kl blev 2 ville jag hem eftersom jag var irriterad som ett as.

Efter ett mycket roligt snack med Emilia (hon trodde att jag skulle bli arg om hon gick på efterfest:D,och om jag skulle bli arg så skulle hon börja gråta, hahah)

Så gick jag till min hoj. Och en jävla kille följer efter mig och frågar om jag har tappat bort min telefon. Den idioten har alltså sett att jag har tappat mobilen, tagit upp de och följt efter mig för att se hur jag reagera.

Men jag cyklade iaf hem med min älskade telefon och Pratade med Lambert<3.


En lyckad kväll.... Trotts allt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback