18 År!!


Åå så gött detta känns, äntligen är man 18 :D hehe.

Det var ganska länge sedan jag skrev, men de beror på  att de har varit massa krångel på hemsidan, dom byter och grejar.

På min födelsedag, så satt jag och mina kära vänner i trädgårdsföreningen. Det var mysigt. Och det blev en lyckad födelsedag. Tack alla som va med, tycker om er jätte mycket<3 .


Ja var hemma i helgen. Har varit helt kanon. Igår så var ja Emilia, Linn ,Linns kille, Joel och Gustav hemma hos mig innan tranan. Väldigt trevligt. Förut var jag och Emilia alltid med Joel och Gustav. Så de var så kul att få ses igen och prata gamla minnen:D.


Jag åker tillbaka till linköping i morgon bitti, så jag är nu hemma hos pappa och myser med 5 heeeelt underbart söta valpar. Dom är så otroligt vackra.


fick en liten gåva av en kvinna som bor brevid mig:)jag och milli är redo för galej;)hahaHos pappa i alfta:)visst är dom sööta=)vill ha med dom till linköping!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback