Äntligen ska jag få dansa !!!!



Äntligen sätter jag igång med lite träning. Har inte tränat regelbundet på en vecka nu, och det kliar redan i mina fingrar. Så jag ska dansa för karl och knut som är två otroligt bra dansare, sök på youtube såser ni själva:). Jag ska dansa varje dag kl 19.30-21.00.


När de var mycket i skolan dansade jag typ 3 gånger om dagen  (först 90minuter innan skolan,  90 minuter på skoltid, och sist 90 minuter på kvällen) och då kände man verkligen att man levde för när man väl kom hem så däckade man i sängen.

Men jag gillar det.

Jag gillar att kolla vart gränserna går, och hur mycket jag orkar.

Så att dansa med karl och knut kommer att bli en utmaning och bekräftelse på hur mycket jag klarar av. Längtar jätte mycket!


Jazz är något jag verkligen njuter av att få dansa! Så en vecka med enbart jazz ( INGE BALETT ELLER MODERNT!!!)  kommer vara utomordentligt!


Ikväll så har jag bara varit hemma, slappat och haft det mysigt.

Får se om det blir ett inlägg till innan jag går och sover ;)

Kanske..

Karl och Knut !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback