En äkta bollnäs morgon

Imorse vaknade jag upp i mitt gamla rum. När jag var ungefär tio så fick jag och min syster Fanny välja två färger som vi skulle ha på två väggar. På min "sida" av rummet valde jag lila, och Fanny valde Rosa. Och kan säga att vi var sjukt nöjda med de valet och tyckte vårat rum var finast av alla. Men 8 år senare så tycker man inte att det är så rockigt med lila och rosa längre:P så när jag vaknade upp i morse så bländades man av alla dessa färger. Jag vaknade runt 10 av att Adam stod och pussa på mig och sa att jag skulle vakna. Vi gick ut för att spela lite fotboll och klättra i träd : ) .

Sen kom mamma hem efter att ha varit hos mormor och morfar så då gick hon och jag på en lång promenad. Vilket jag verkligen behövde då jag inte har tränat på en vecka. Men har faktiskt varit skönt att inte göra nånting på en hel vecka. Men nu måste jag börja igen. Mår inte bra om jag inte får röra på mig.

När jag kom hem så tog jag fram en yoga boll och skulle testa att göra alla dessa övningar som vi har fått instruktioner om i skolan. Helvete var svårt de var! Haha det jobbigaste var nog att försöka hålla sig kvar på den där bollen:D


Sen så gick jag och mamma ut och solade den lilla tiden solen var framme. Där låg vi som döda sillar och läste högt ur ett manus. Mamma ska tydligen vara med i en teater så jag fick läsa motspelarens repliker. Haha oj va dålig jag var:P  så jag och mor garvade mycket där ute på filten.


Ikväll ska jag förmodligen till pappa och hälsa på alla valpisar och mysa :) och förhoppningsvis ska jag få övningsköra lite ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback