En vän för livet


Igår kväll kom Emilia hem till mig i Alfta. Vi gosade lite med valparna och prata skit som vanligt:).  Har saknat henne så:) och nu kommer jag få vara med henne hela sommaren, helt underbart!


Vid runt 1 på natten fick vi för oss att åka in till Bollnäs. Vi åkte in till max då vi träffa Gurra och Johan med fleraJ  vi tog en varsin handburgare innan Emilia körde hem mig igen. Millan är nog den första som har backat ut ur driv in ;) måste vara en rolig syn:D


Idag har jag legat ute med fem underbara hundvalpar och solat. Lite senare så åkte jag och pappa till stugan. Och jag skulle köra. Gick mindre bra. Mer än så behövs nog inte sägas;)


Ikväll ska jag nog bara ta det lugnt. Kan vara så att det slutar med ett till inägg:P



Hur Söta Är dom inte?????


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback