:(

NOOOOOOOOOOOOOOOW!


Det VÄSTA som skulle kunna hända har just hänt:(  . två av mina bästa vänner ska byta skola, och flytta till Stockholm. Ninos och RobertL.  Tycker om er sjukt mycket och vill inte att ni flyttar. men den chansen som ni får är helt otroligt bra, så de är ju självklart att ni ska ta den. Men frågan är ju hur jag ska klara mig, vem ska jag nu få råd av?


Ska dansa ikväll. Jag och Robert ska dansa tillsammans, och förmodligen för sista gångenL . Men förhoppningsvis åker jag också upp till Stockholm och dansar i höst. Men dom ska måste betala (far och mor) värkar inte vara så jätte intresserad av det tyvärr. Men ska jag vara ärlig så räcker det inte med dom två danslektionerna vi kommer att ha per dag. Jag vill ha mer.


Imorgon är det skolavslutning, vilket ska bli jätte skönt, och sedan dans på kvällen vid trädgård.


Wonderchild...



                                                                              

hade!!'
NoneNone





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback