Midsommar

Jag har tillbringat mina första sommarlovs dagar i Linköping. Har haft hur trevligt som hälst. Jag har jobbat varje dag. Varit med Karin, L <3 Lillen, och andra och har haft det kanon. Men nu ska jag vara i Bollnäs till 29 juli (då jag åker till Spanien med Jessica, Mckenzie, Nattis, Madde, Kajsa och Emelie). Känns ganska tungt att vara borta från Linköping så länge. Men de är ganska många som ska komma och hälsa på så de ska bli skönt : )


Igår var jag till Stockholm och träffade 3 vänner från Skottland. De mötte mig vid busstationen och vi gick åt lite för att åka till deras Hotel:P  vi prata och kolla på fotboll hela kvällen.


Men nu är jag hemma i Bollnäs. Helt själv i huset. Jag väntar nu på att mamma ska komma hem så vi kan mysa massor.:) jag orkar faktiskt inte fira Midsommar detta år. Nästan alla är ute i sina stugor och jag orkar inte åka ut till våran. Vill hällre sitta med en chipps påse i handen och kolla på film:P vilket jag tänker göra.


Ja juste! Nu när jag är hemma så kommer jag att kunna skriva mer, och lägga in bilder om vad som händer. För det kan jag inte göra med min laptop då den inte kan ta mitt minneskort till kameran.              
                                               SÅ FLER BILDER KOMMER!!!
                                                                                                                            ooh När Jag Ser Dig....
                                                                                                              

    ÅÅh vad ni kommer få se bilder på min bror i sommar!
      Min älskade lillebror, åå vad kort ni kommer få se på honom, nu när jag har all tid i världen!
Mamma och Calle      
Mamma och Calle<3


                                                                                        
När jag kom hem så var de tyst i hela huset. ingen var hemma. ?. sen kom jag
på att alla var i stugan:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback