Sommarlov!

Ja igår hade vi skolavslutning. Vi fick se spex sång och dans. Det var Mycket trevligt. Eftersom en av våran danslärare ska sluta så skulle vi säga hejdå till henne vilket kändes ganska tungt. Men får hoppas att varan nya danslärare blir lika bra som henne. Sen gick många från klassen och kolla på alla studenter som åkte runt bakom alla traktorer och lastbilar. Dom som stod på dom där flaken såg så otroligt lättad ut, och den lättnaden längtar jag också efter att få känna. Så fina var alla ocksåJ


Runt 6 så drog vi till madde för att grilla och mysa lite. Klockan halv 10 var vi tvungen och dra oss eftersom jag och karin skule dansa. Och ska jag vara helt ärlig så var det katastrof. Bedrövligt...  eftersom det inte blev riktigt som vi hade tänkt oss denna vecka så blev nog allt fel från början. Men om man utgår från dom förutsättningar vi hade så kunde vi nog inte gjort så mycket bättre. När vi dansade igår kom en kille upp på scenen och jucka på 3 av tjejerna. 2 stycken är runt 14-15 år och 1 som är 18. Det är väldigt svårt att ha en grupp men en son stor ålderskillnad. För när man är i en viss ålder så har man inte samma mål och jag har redan varit i de där stadiet där allt är pinsamt och fnissigt. när jag var runt 14-15 så ville jag jämt dansa som dom gjorde i alla musikvideos. men jag fick inte(och det tackar jag min mamma för nu).  Helt ärligt tycker inte ens jag att en 14 åring ska vara sexig och hela den biten. Så den där patetiska killen kom ju och tog på dom två stackars tjejerna. och vad ska dom göra igentligen? Deras första instinkt är ju att fortsätta dansa, vilket jag förstår. När man är i den åldern har man knappast den erfarenheten att någon kommer och tar på ställen där man inte vill.

Tänker inte kommentera mer om det. Vill bara säga att: tjejer! Vi gjorde de bästa vi kunde. Jag menar, vi känner ju inte ens varandra, och pang bong så ska vi jobba väldigt nära och under press. Och ni alla är sjukt roliga tjejer:)


Idag så har jag jobbat och hjälp Karin och flytta ut allting från sitt rum:) .även kollat på fotboll. nu sitter vi här och myser.




och när jag börjar skolan igen kommer jag inte kunna vara med den här mannen mer:,(

Hade!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback