Det är över nu!

Nu är temat över. Vilket är en stor lättnad. vi tränade varje morgon och kväll inför detta tema.

På torsdag hade jag min Mamma, lillebror, min mormor som hade åkt mer än 50 mil för att se mig. Vilket gör mig väldigt tacksam. <3 . lillen var också där,  så söt att du kom och kolla gummi. Men allt kändes bra. Tack Robert och Karin för ni dansade min koreografi helt underbart vackert!!

Sen på kvällen åt vi lite och sen så tog vi in på Scandic Hotel och myste hela kvällen:). På morgonen klev jag upp tidigt för att sitta och äta frukost. Och jag lovar det fanns verkligen allt. Helt sjukt vad gott det var. Så när jag sedan fick till skolan så vad jag mycket mätt och belåten :D . la Familja gick runt på stan och sedan åt god lunch. Vid tre så var det dags för dom att åka hem vilket inte kändes så jätte kul. Men, det är ju snart sommar lov! så snart kommer jag också hem.

I helgen har jag varit med Kristin och bara myst:)härligt!


När mamma, mormor och Adam var här så fick jag två linnen av dom. Tack<3 MEN, en av dom är rosa. Och måste säga att jag äger inte ett enda rosa plagg. Så det här är mitt första. Jag tycker att det är jätte fint, men känns ovant.


image20image21





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback