en krävande dag

Idag har det varit en krävande dag: (.  Fick veta betyg i dans och gestaltning B och religion A. I våran skola så pratar man inte om betyg på hela läsåret. Så samma dag som betygen sätts så kan man antingen få ett slag i ansiktet eller bli nöjd. Ska det vara så? Jag vill iaf vara medveten om vart jag ligger betygsmässigt. Tycker inte att betygen ska komma som ett slag i ansiktet och folk ska komma ut gråtandes av förtvivlan. De är fan bedrövligt. Jag vill ha motivation. Men ibland så känns det inte lätt. Och idag är en sådan dag.


Men men, finns inget jag kan göra åt saken, en vacker dag kanske jag blir lärare ( vem vet, min pappa är ju det, och mamma har varit det) , och då ska jag vara rättvis!


Idag så har jag och Karin varit och kolla på lägenhet i Berga centrum. Och där kan jag ju säga att det var totalrenovering på gång. Först så letade vi själva lägenheten.  När vi plinga på så öppnade två kineser som inte talar svenska eller engelska. Men efter ett tag så förstod dom att vi skulle kolla på deras lägenhet. Och lägenheten var jätte fin. Fint i alla rum och renoverat:)

Hoppas att vi får den lägenheten, skulle vara perfekt!


Nu måste jag sova, hårdträning hela förmiddagen. God natt!

image22Balett i morgon, sååå jag ska kämpa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback