Fint väder :)

Idag har det varit fint väder i lilla Bollnäs. Vi bestämde oss för att ta en promenad till stan, där vi kikade lite på kläder och åt mjukglassJ. Jag köpte ett par svarta jeans som kommer komma väl till användning då mina andra sprack av en viss anledning.. :P


Annars har jag inte gjort något speciellt idag. Eller jo, jag har börjat på min Historia uppgift, som skulle vara inlämnad för ett bra tag sedan. Bättre sent än aldrig.

Jag har även hunnit koreograferat en del till temat, vilken känns jätte skönt. Eftersom Både Karin och Robban hade kommigt så långt på sina så hade jag lite smått panik. Jag har dock skrivigt ner koreografin då jag knappt kan dansa den själv. Så fort jag får upp flåset så börjar jag må dåligt. Så tyvärr är jag inte frisk än. Men på tisdag (vi har studiedag på måndag) SKA jag vara pigg och kry:)


ne nu ska jag iväg;)


 image14              
 precis innan jag flytta till linköping..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback