nu är det vår!!

I
Igår var det Valborgsmässoafton. Förhoppningsvis var det vinterns sista dag, "vintern rasar ut bland våra fjällar, lalala".

Jag firade valborg med 6 underbara tjejer. Vi åt massa mat hos Emilia, vilket var väldigt trevligt. Sedan gick vi på en fest som var mindre bra. Väldigt blandat. Sedan gick vi hem till Emilia igen och dansa loss. Speciellt Emilia;) .

Vi åkte till renskullen på lokal fest där. Men det var inte heller någon höjdare så Emma Hjalmarsson (Hjalmar) körde oss till stan, (grattis till körkort). Vi åt på max, och där bestämde vi att vi skulle träffas dagen där på för att äta frukost kl 1. Sedan åkte vi hem. Jag, Emilia och Gustav sov alla i samma säng, vilket blev en aning trångt.

(bilder kommer)

  

  

Dagen efter vaknade Emilia halv 8 för att städa (medan så sov jag som en stock).  Det blev även lite kalle Blomqvist tittande. Klockan 1 så var jag och de andra på max och åt oss mätta och belåtna..

  

Ikväll har jag varit hos min mormor och morfarJ. Ååh så jag älskar dom människorna. Helt fantastiska.  Vi satt och kolla på UNICEF galan, och min mormor satt och grät för hon tyckte det var så fruktansvärt att barn far så illa. Ni är underbara!


                                                                En helt vanlig NO lektion

Hejdå;)                              image12
                                                        

                                      HÖNAN AGDA

3 år sedan <3                                               Saknar!!!


Kommentarer
Postat av: Emilia Blom

Inga bilder och framför allt inte film vissning! Inte för någon! Lova mig det? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback