sista dagen i Bollnäs-Alfta!

Nu sitter jag här hos min pappa i Alfta. Vi har druckit te och diskuterat om hur jag ska bo efter sommaren. Säga vad man vill om min pappa, men han är fan bäst.

Sen har jag även sagt hejdå till min egna lilla blomma som snart blir en stor blomma( snart 18) !. Tycker så sjukt mycket om Emilia, hon är min bästa vän, så hon har en alldeles speciell plats i mitt hjärta;) . sen har jag cyklat till mormor och morfar och tagit en fika med dom, för att senare åka till farmor och äta mat med henne.

 För i morgon åker jag :/. Känns ganska tråkigt. Jag känner mig fortfarande dålig och klen. Men det är kanske är just därför, har inte tränat på nästan en vecka nu. Hatar att ha feber.


Imorgon ska jag säga hejdå till mammsen L vilket kommer att kännas jätte jobbigt. Men jag får hålla tummarna på att hon kommer och hälsar på den 22 maj då jag har tema redovisning :D.



ikväll så kom även min älsta lille bror Magnus hem från sin konfirmations resa, och snart ska han även döpa sig:D haha samma som jag, döpas som 15 åring:)

nej nu ska sova
god natt!
Ps. om exakt en månad är jag 18 . Ds.

 image15


 


Kommentarer
Postat av: Karolina

Ååååh saknar dig baby:/

2008-05-05 @ 18:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback