Snart tema redovisning!!!

Jag är trött och slut. Idag har jag haft svenska, sång och dans. Sedan åkte jag för att jobba. Jag ringde kanske 20 stycken Bollnäs bor och 7 alfta bor, är inte de sjukt? Och alla ville vara med på undersökningarna ocksåJ yey..

vill bara säga átt idag har jag varit duktig. jag och Robert har gått in till Corren ( Linköpings tidning)  och gjort reklam för våran redovinsning. och stod där och och flina för arr dom skulle skriva om oss i tidningen, och de ska dom ;)


Vi har även fått valpar, ska bli så kul att få komma hem och gosa med alla 5<3<3

Och nu är det inte många dagar kvar till vårt tema redovisning!! Kom och kolla, kl 3 på saga teaternJ


Nu måste jag nog sova, om jag ska komma upp i morgon:P


Natt!


image18Hunder får bli på sidan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback