Sommar???

Idag har det varit strålande väder, och de tackar vi för!

Idag fyller även min älskling 18, Emilia blom! Grattis hjärtat!

Har även gjort nationella provet i matte B, och inga kommentarer om det.


Idag fick jag brevet från skottland, vilket gjorde så jag fick tänka till hur jag vill göra om ungefär ett år.

I brevet stod det:


Dear Magdalena


I am delighted to inform you that you have been offered an unconditional place on our Contemporary Dance Performance for session 2009. please complete and return the attached to Morag graham as soon as possible to confirm your place.


Sen skulle man  bocka I om man fortfarande ville ha platsen, eller om man inte ville.


När jag fick brevet blev jag lite smått nervös, jag är ju liksom snart 18 och har bara ett år kvar i skolan, detta är alltså mitt sista sommarlov. Och jag vet ju inte vad jag vill göra efter skolan. Eller jo, jag vill göra 1000 saker. Men ändå så skulle det vara så jätte kul att flytta till skottland och bo där i ett år, och det året gå ungefär som man går balettakademin ( fast denna utbildning är mycket mer professionell) men jag får också förbättra min engelska mycket. Vilket alltid är skönt, att kunna prata flytande. För jag kände när jag var där i en vecka att min engelska blev bättre, och det var så sjukt kul att prata det.


Men som sagt, vet inte vad jag vill göra, finns så många alternativ.

http://www.dundeecoll.ac.uk/?the_scottish_school_of_contemporary_dance.xml

är då deras hemsida om någon annan också vill söka!


Nu är det full fart med vårat tema. Jag Karin och Robert dansar varje morgon före skolan börjar. Sjukt jobbigt, men om allt ska sitta så måste man ju ligga i;)


Jag ska upp tidigti morgon och dansa Roberts Tarzan och Jane,


God natt gott folk!


image16   image17


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback