Balen!??



Balen i Linköping är sjukt stor, Nästan överdrivet stort.

Balen i Bollnäs är inte alls samma sak. Där är det viktigaste, klänningen och hur man kommer fram ( bilen). I Linköping är det tydligen ALLT, Klänning, bil, dans, och vem man dansar med. Och eftersom jag har sett Bollnäs bal år efter år så har jag aldrig tyckte att balen har varit sådan stor grej. Men sen flyttade ja ju till Linköping där balen var typ årets händelse!!


Så jag har tänkt ganska länge om jag vill dansa eller inte, och alla som jag har frågat förstår inte varför jag inte skulle gå (men det är ju för jag aldrig har sätt balen här) .


Så jag har bestämt mig!

Jag vill dansa, men jag har mina krav;) :

Om någon frågar mig!

 Han måste kunna dansa! (kan  han inte hålla en vanlig ¼ takt så lär han ju inte kunna dansa i tre takt :D )


SÅ är det!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback