en lyckad helg

Har vart hos lambert hela helgen så har inte skrivigt ett piss;P

Fredag: aa åkte till mackenzie på fest hade as trevligt. sjöng och dansa ! Sen så när det var dax för utgång parlade jag hem till Lambert, nog om det ;)

Lördag: jag gick först på stan med kajsa och Johan, gick hem till lambert. senare på kvällen gick jag för att möta mckenzie och kajsa:D vi sjuka oss som vanligt, blev ganska mycket dans hahah om man kan kalla det dans då ;)
sen gick jag till lambert och sov :D

Söndag: sov bort hela dagen, vaknade vid 1.  blev en sen frulle på subway , vilket var sjuuukt gott,  skulle lätt kunna ta en macka till :D haha sen blev det jobb i 4 timmar, vilket var mindre rockigt.
NU sitter jag här oc kollar på tv, bör städa igentligen men vafan;)



Gjorde många tappra försök att de OK ut, men gick inte, så
fick bli lite halv dana bilder :D
Men de dör man inte av




Mitt hår var platt iaf, men det tog ju sin lilla tid, stod och plattade i två timmar
men jag fixar aldrig håret så de kunde jag gott ha:D haha



Aa som sakt, ville bara visa jag i fixat hår  för en gångs skull :D haha




Kommentarer
Postat av: simone

haha va fint de va :D

2008-11-23 @ 23:29:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback