Nyss jobbat

Idag har det varit en ganska kort dag igentligen.
jag och lambert vakna runt 12, men låg kvar i sägen till typ 2..
sen har jag bakat hallon paj och jobbat. pajen var jätte god. men att jobba var ganska roligt de också. jag jobbar mellan 4och 9 men man fick gå klockan 8 om man ville (den var så lite undersökningar) , men inte jag. jag tänkte " ahme någon kommer ju vara kvar som man kan sitta med" men icke, klockan 8 Gick alla. så där satt jag själv med intervjuledarna:D
vad gör man inte för pengarna;) den är ju snart jul liksom.
Men måste faktist säga att jag har jobbat jätte hårt dom här månaderna. så kommer få ut ganska så bra. men dom kommer ju försvinna men alla julklappar!

Och vad önskar alla sig i julklapp?
och vad ska man köpa till alla?!
Förra året önskade ja mig ingenting. för jag tyckte att jag hade fått så mycket under åretsgång.
men tror jag ska göra en liten lista till mammasen och pappsen i år..  men vad. de kommer någon annan gång.

Nu ska jag försöka hitta någon låt som jag kan göra en uppvärmningsdans till:P
see yaa

XoXo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback