En trevlig trip till Jönköping

Ja, igår så stack ja och 3 av Lamberts kompisar till jönköping för att kolla på honom när han hade match.blev trackad för jag inte hade vart vid den delen av sverige. tyckte det var så fint, såg ut som grekland. typ:P näe men lite medeltid,så jag var ganska fachinerad:D. mycket trevlig tur.

dock så missade vi hela tuneringen. haha! vi borde åkt tidigare, mycket tidigare. när vi väl hittade in till stan så ska ska lambert och dom andra som tävla åka hem till linköping . Men ist hängde han med oss och kolla runt lite i jönköping. vi åt massa korv på IKEA, mm.

På vägen hem igen svängde vi in till gränna. vilket ja heller aldrig har varit. Köpte polkagrisar för 100 kr :P mmmmmmm

Lambert vann med 3-0 som tur var. Grattis Sötis!

Bilder lägger ja upp när karin kommigt hem. hon har gömt sladden:P

'
Min dag tillbringades hela dagen i en bil :)



Försökte ta en bild på vattnet. men som ni ser blev de inte bra:D



Kolla så många. mmmmmmm



Pojkar med polka grisar i handen :D


Kommentarer
Postat av: nelli

Hejhej!



är du en ballerina? :D

Postat av: nelli

Vad nice!



Nej det gör jag inte, funderar på att antingen börja dansa eller gå på teater :D



kram.

2008-10-26 @ 13:52:55
URL: http://n3lli.blogg.se/
Postat av: lou

Du är kinda like utmanad,

http://louisyourhomegirl.blogg.se/2008/october/challenge.html

2008-10-30 @ 13:46:36
URL: http://louisyourhomegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback