Gräslig vecka för min del



Jag kunna göra vad som helst för att denna vecka skulle gå bort. Inte allt, men otroligt mycket. Fick ju tillbaka min urinvägsinfektion som ni redan vet. Sen har jag även fått en allergisk reaktion, mot va vet dom inte, men hade som stora myggbett över hela kroppen. Sen tappade ja bort min mobil ( som min granne hade hittat som tur var) och mitt bankomat kort men de hittade han dock inte.

Har inte kunnat gett gärnet på dans lektionerna heller. Men men, nu har ja fått medicin nu.


Ska bli skönt med lov nu. Inte för de kommer att bli så mycket lov . Plugg och jobb. Men jag och L har våra planer att göra nått vettigt.


Kommentarer
Postat av: FridahCharlotta

Länkde dig med :) puss

Postat av: my

jag har också fått urinvägsinfektion, usch och fy för det!!

2008-11-01 @ 11:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback