Hello

Har igentligen inget att skriva.
vad har ja gjort idag?

 vakna på morgonen, och var helt sjukt stel så kunde knapt gå. ochså har det varit hela dagen. på dansen idag tittade vi på en film när vi dansade modernt förra veckan.vi skulle kolla på hur vi va osv. och det tyckte jag var jätte synd. för det var det SISSTA jag ville och kolla vilka fel jag gjorde osv. idag ville jag bara köra då jag har sådan dansglädje i mig efter att vi har varit i stockholm. inte sitta och studera mig själv. och eftersom de är lättare att kritisera sig själv som " jag gör de och de fel" och det ser ut som jag inte tar i och blablabla.. ja VILLE HA PEPP ! inte massa tänk på vad ja gör fel. vilken dag som hällst, men inte idag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback