Möööördar Tisdag



Igår var den värsta dagen på hela veckan, TISDAG!!

Dagen började med Jazz, sedan balett. Sen vräkte ja i mig massa mat! Förstår inte hur jag alltid blir så hungrig, trots att jag äter mellan jazzen och baletten.

Efter lunch var det Bugg med nattis, helt sjukt kul. Dock såg det inte ut som bugg för min del. Det såg mer som jag försökte dansa salsa eller något. Kanske för jag verkligen vill dansa salsa, jag vet inte.  Men iaf, tack nattis det var svin kul!!Sen blev det en VANLIG lektion, i ett klassrum !


 sen 20 minuter senare skulle jag ha mina dansgrupper. Totalt är dom fyra stycken dom två sista här verkligen jätte roligt och ha, dom är i min ålder och hur trevliga som hälst. Men sen så har vi dom andra två. Dom är mellan 9 och 14 år.. och jag undrar faktiskt, vill dom dansa? Eller är det deras hektiska mammor som står i dörren och kollar som vill dansa?

En tjej i den mindre grupperna kom fram till mig igår och sa att hon tyckte det var för lätt. Jag sa då att det kommer bli lite svårare och kommer gå lite fortare. Me under tidens gång så kollar jag på den här flickan och ser att hon inte hänger med för fem öre. (Och då handlar det om att gå 4 steg fram, stanna, tar höger ben åt sidan och sen vänster ben åt sidan).  tycker förmodligen att det är ganska lågisikt men tyvärr så kan hon det inte. Sedan efter lekionen så kom hennes mamma och sa att hennes dotter tyckte det va ALLDELES för lätt.  Jag satte på fake smilet och sa att vi kommer göra det svårare ( vilket jag inte kommer att göra)


Efter totalt 7 träningar var jag ganska mör i kroppen. Jag gick iaf till Lambert träning och kollade på honom. Sen gick vi hem till honom och åt mat, kolla på heroes och stupa i säng.


Idag så har jag träningsvärk speciellt i arsel. Går inte normal om man säger så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback